księga meldunkowa na recepcji

System rezerwacji hotelowych online

Wyposażenie hoteli w systemy komputerowe do obsługi ruchu rezerwacyjnego pochodzącego online z serwisów rezerwacyjnych daje duże pole do poprawienia obłożenia hotelowego. Systemy rezerwacji są kosztowne jednak zwracają się stosunkowo szybko – współcześnie ogromna ilość rezerwacji pochodzi właśnie z internetu.

Zalety programów hotelowych

Usługi hotelowe wymagają sprawnie działających systemów, dzięki którym możliwe jest zapewnienie profesjonalnej obsługi dużej ilości gości jednocześnie. Specjalnie przygotowane programy hotelowe pomagają w zachowaniu porządku i przejrzystości pracy. Personel hotelu będzie mógł z ich pomocą działać sprawnie i szybko. Programy w hotelach to domena nie tylko największych sieci, gdyż są chętnie wybierane również przez te mniejsze. Korzystanie z programów hotelowych jest proste i łatwo przyswajalne, dlatego nauczenie ich nowych pracowników nie powinno zająć dużo czasu.
klucze na recepcji

Współcześnie recepcja to serce hotelu – zarządza rezerwacjami i przyjęciami gości, ale również wspiera zarządzanie personelem

Informatyzacja hotelu to standard

Zapewnienie obsłudze hotelowej odpowiedniego wsparcia ze strony oprogramowania komputerowego pozwala na poprawę wydajności ich pracy. Jest to również konieczny element zapewniający hotelowi napływający ruch klientów. Należy mieć na uwadze, że dzięki ogłaszaniu oferty przez internet i sprawieniu, że rezerwacje hotelowe online będą dla potencjalnego gościa hotelowego proste jak obsługa poczty e-mail poprawi ilość wejść na stronę internetową hotelu, oraz zwiększy obłożenie hotelu, nie tylko w trakcie dużych wydarzeń dziejących się w okolicy, a które generują duże zapotrzebowanie na noclegi. Dobrze skrojona oferta internetowa to również szansa na dużą ilość gości w sezonie jak również poza nim.

Zalety systemów rezerwacyjnych

znak wskazujący recepcjęZalet płynących z ich wykorzystywania jest mnóstwo i zaliczyć do nich można przede wszystkim wcześniej wspomnianą sprawność w obsłudze klienta. Nasi goście nie będą dzięki temu skazani na żadne opóźnienia oraz komplikacje, ponieważ przesył informacji będzie odbywał się natychmiastowo. Zaoszczędzi to stres, czas oraz pieniądze — nasze i naszych pracowników. Komfort pracy to ważny element, a dla jego zachowania potrzebujemy odpowiednich narzędzi — zdecydujmy się zatem zainwestować w programy hotelowe, inwestując tym samym w przyszłość naszej firmy, dobro gości, nasze oraz zatrudnionych przez nas ludzi.
– Współcześnie nie jestem w stanie sobie wyobrazić pracy w hotelu, który ma więcej niż 10 pokoi i nie posiada odpowiedniego systemu rezerwacyjnego czy chociażby prostych programów do obsługi gości hotelowych i rezerwacji. Hotel bez odpowiednich systemów rezerwacji online jest po porstu nieekonomiczny. – mówi Kacper Mamcarz, pracownik wysokiej klasy hotelu.